Firemní akce

 

...Hledáte inspirativní prostředí pro firemní zasedání, konferenci, školení nebo teambuilding? Zvolte místo, kde najdete klid a soukromí pro vaši firemní akci a využijte nabídky wellness & spa hotelu Augustiniánský dům...

Inspirativní místo

  • Firemní jednání v konferenční místnosti do 50-ti osob
    Tvořte vize v inspirativním prostředí - zázemí sálu včetně vybavení od 990 Kč/hod
  • Teambuilding od 10-12 osob
    Rozjímejte a nalezněte soulad se svými kolegy v meditační jurtě od 2 000 Kč/hod
  • Pracovní meeting u kulatého stolu do 5-ti osob
    Využijte prestižní místo k jednání, podpisu smluv v salonku od 500 Kč/hod
  • Firemní wellness v meditační jurtě
    Doporučený počet osob 8-12, min. interval trvání 2 hodiny. Cena včetně wellness průvodce 5 990 Kč

Firmám dále nabízíme:

  • zvýhodněná cena ubytování 2 990 Kč/pokoj/noc  mimovíkendy, při minimálním počtu 10 osob
  • 25 klimatizovaných pokojů včetně 2 luxusních suitů (52 pevných lůžek + 10 přistýlek)
  • Internetové Wi-fi připojení ve všech prostorách hotelu
  • Konferenční sál s kapacitou 50 míst
  • Restaurace Symfonie s nabídkou regionální a mezinárodní kuchyně
  • Wellness & spa centrum
  • Parkování v areálu hotelu
  • V případě požadavků zajištění outdoorových aktivit (možnost využít hotelovou zahradu nebo sportovní areál Luhapark)
  • Technické vybavení konferenční místnosti (data projektor, ozvučení, plátno, flipchart)

Máte obchodní jednání, pracovní oběd nebo večeři?

 

Naše restaurace je klidným, reprezentativním místem, kam můžete své obchodní partnery pozvat.

Ve dnech pondělí - čtvrtek nabízíme zvýhodněné 3-chodové menu  Symfonie nebo Libreto za 590 Kč/osoba v případě rezervace min. pro 6 osob.

Rezervace směřujte na telefonní číslo 577 113 673

 

ORIENTAČNÍ CENÍK NABÍZENÝCH SLUŽEB  
Oběd 2 chody (polévka a hlavní chod) od 290 Kč / osoba
Večeře 3 chody včetně salátového baru (předkrm, hlavní chod, dezert) od 590 Kč / osoba
Večerní raut od 790 Kč / osoba
Coffeebreak včetně neomezené konzumace kávy a čaje od 150 Kč / osoba
Pronájem prostor (včetně dataprojektoru, bločky, propisky, flipchart, plátno,...) od 990 Kč / hod.

Ceny se odvíjí od rozsahu akce a individuálních přání klienta.
 

Přejete-li si tedy u nás uspořádat firemní akci, neváhejte nás kontaktovat a my Vám zašleme cenovou nabídku přímo na míru. Pro více informací prosím kontaktujte pana Kalců - provozního manažera na e-mailu: kalcu@augustian.cz nebo na tel.: +420 607 671 833.

Těšíme se na setkání s Vámi v hotelu Augustiniánský dům