Wellness retreat centre

ONE v Luhačovicích

21. 3. 2013 -

 

Wellness hotel Augustiniánský dům v Luhačovicích nabízí exkluzivní prostory a kompletní servis nejen pro pobyty relaxační, ale také pro nejrůznější semináře, školení nebo reprezentativní pracovní setkání. Jedno takové se uskutečnilo ve dnech 8. – 10. března  2013. Sjeli se zde zástupci managementu filharmonií v rámci projektu ONE (An Orchestra Network for Europe), který je podporován Evropskou komisí. Cílem tohoto projektu je podpora a propagace mezikulturního dialogu a nadnárodní mobility nejen hudebníků, sólistů, dirigentů a skladatelů, ale i celých orchestrů

Wellness hotel Augustiniánský dům v Luhačovicích nabízí exkluzivní prostory a kompletní servis nejen pro pobyty relaxační, ale také pro nejrůznější semináře, školení nebo reprezentativní pracovní setkání. Jedno takové se uskutečnilo ve dnech 8. – 10. března  2013. Sjeli se zde zástupci managementu filharmonií v rámci projektu ONE (An Orchestra Network for Europe), který je podporován Evropskou komisí. Cílem tohoto projektu je podpora a propagace mezikulturního dialogu a nadnárodní mobility nejen hudebníků, sólistů, dirigentů a skladatelů, ale i celých orchestrů.

Augustiniánský dům měl tu čest přivítat a hostit zástupce Orchestre de Picardie z Amiens ve Francii, Jenear Philharmonie z Německa, RTV – Slovenia – Ljubljana ze Slovinska, Štátny komorný orchester ze slovenské Žiliny, Filharmoniea Slaska Katowice z Polska, dále vedení zlínské Filharmonie Bohuslava Martinů, New Symphony Orchestra z Bulharska a konečně Het Brabants Orkest z Nizozemí.

Samotná jednání probíhala v konferenční místnosti Augustiniánského domu pod vedením výkonné ředitelky  ONE paní Rose Bardonnet Lowry z Francie.  Výsledkem jednání  byly další společné akce v rámci projektu ONE, např. týdenní turné zlínské filharmonie v červenci letošního roku do Francie. Spokojenost a poděkování za všechny účastníky setkání vyjádřila asistentka ředitele Filharmonie Bohuslava Martinů Marcela Jurášková. Pro Augustiniánský dům jsou podobné akce jedinečnou příležitostí k propagaci nejen tohoto luxusního wellness hotelu, ale celého resortu Luhačovice.